Tele2 kontra vad?

Telenor-Tele2-logos-web

Telenor (eller rättare sagt Bredbolaget) har köpt upp Tele2 många tjänster på den ”fasta” sidan. Och redan nu har det uppkommit fel kring min bredbandsbeställning. Vad rekommenderar ni?

Tele2 kommer tydligen enbart behålla sina ”mobila” tjänster. Att ringa deras kundtjänst och behöva komplettera med nya uppgifter? hur proffissionellt är detta?

Kundtjänsten till Pluntisen: Du behöver inte bli upprörd. Och det är ju inte meningen att kunden själv ska behöva komplettera genom att ringa tillbaka till oss. Men vi är tacksamma att Du själv reagerar över att ”vi på Tele2 glömde” fråga de ”viktigaste” frågan (lägenhetsnumret?)..

Jaha! Nu återstår och se om de kan hålla vad de lovat. Men billigare pris? Vilken bredbandsoperatör kör du/ni med? 

Lämna ett svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.